top of page

Bemutatkozás

A Factotum Invest Kft. jelenlegi formájában 2010-ben kezdte meg működését...

A cég tulajdonosai azzal az elhatározással alapították meg a vállalkozást, hogy az ügyfél-kapcsolatok minden területére, így egy ügyfélszolgálati terület stratégiai megtervezésétől kezdve a kialakításban, a működéshez szükséges folyamatok megszervezésében, a működés során elengedhetetlen monitoring tevékenységekben, valamint a felmerülő hatósági kapcsolatokhoz is teljeskörű és rugalmas megoldásokat kínáljon partnerei részére.

 

A cég elnevezésében a "factotum" szó latinból származó jelentése is erre utal: "one who does the whole"

 

Fontos cél, hogy a cég magas színvonalú és megbízható szolgáltatást nyújtson és ezek mellett mindig rugalmas, közvetlen kapcsolatot tartson fenn ügyfeleivel, partnereivel, és minden, az ügyfélkapcsolati szakmában tevékenykedő szereplővel.

A legfontosabb mindenekelőtt a meglévő ügyfelek elégedettsége és tökéletes kiszolgálása, hiszen vállalkozást lehet létrehozni, de sikeresen működtetni és hosszú távon fenntartani csak akkor, ha minden egyes nap száz százalékot nyújt nekik.

sz%2525C3%2525A1ml%2525C3%2525A1zz_hu_9_
Tóth Zoltán
Tulajdonos / Ügyvezető
  • Grey LinkedIn Icon

Multinacionális, illetve kis-és középvállalatoknál is szerzett tapasztalatokat különböző ügyfélkapcsolati vezetői pozíciókban a telekommunikáció és az internetszolgáltatás, minőségbiztosítás, valamint az online számlázás területein.

 

1998-tól az akkori MATÁV Rt. pécsi tudakozó központjában, 1 évvel később már szintén a MATÁV Rt. Internet Szolgáltatástámogató Központban (később MATÁVNet Kft.)   ügyfélszolgálati előadóként, majd csoportvezetőként dolgozott. Ezt követően a MATÁVNet Kft. (később Axelero Zrt.) ügyfélkapcsolati igazgatóságán számlareklamációs előadóként, majd számlázási és behajtási szakértőként a többek között hang-, és internetszolgáltatásokat nyújtó  Kiwwi Kommunikációs Kft-nél folytatta karrierjét.

 

2002-től az Interware Internet Szolgáltató Zrt-nél előbb a személyes, majd a telefonos ügyfélszolgálat, később a műszaki help desk és a back office terület ügyfélszolgálati csoportvezetője, majd SOHO üzletág vezetője, 2004-től az Interware Zrt. ügyfélkapcsolati igazgató-helyettese, majd 2005-től ügyfélkapcsolati igazgató.

Részt vett több cég - így többek között az SWI Kommunikációs Kft. és a Telekom Austria magyarországi leányvállalata, az eTel Magyarország Kft. - felvásárlási és integrációs folyamatainak kidolgozásában. Az integrációs folyamatok vezetőjeként 2008. végéig az eTel Magyarország Kft. ügyvezetője volt.

 

2008-ban - minőségügyi vezetőként- az Interware Zrt. ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszerének kialakításáért és annak bevezetéséért volt felelős.

 

2010-től -az Interware Zrt. felvásárlását követően- a GTS Central Europe magyarországi leányvállalata, a GTS Hungary Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója. 2016-tól a Magyar Telekom Nyrt. kis-, és középvállalati területének call center osztályvezetője.

2018-tól a Számlázz.hu ügyfélszolgálati, majd operatív igazgatója, ezzel párhuzamosan 2010-től a Factotum Invest Kft. tulajdonosa és ügyvezetője.

Szolgáltatások

Please reload

© 2013 Copyright Factotum Invest Kft. - Minden jog fenntartva

Design by Snailart

Kapcsolat

Tel.: +36-1-999-9797

Tel.: +36-30-645-4099

Levelezési cím: 8142 Úrhida, Szegfű u. 37.

Please reload

bottom of page