Bemutatkozás
A Factotum Invest Kft. jelenlegi formájában 2010-ben kezdte meg működését...
A cég tulajdonosai azzal az elhatározással alapították meg a vállalkozást, hogy az ügyfél-kapcsolatok minden területére, így egy ügyfélszolgálati terület stratégiai megtervezésétől kezdve a kialakításban, a működéshez szükséges folyamatok megszervezésében, a működés során elengedhetetlen monitoring tevékenységekben, valamint a felmerülő hatósági kapcsolatokhoz is teljeskörű és rugalmas megoldásokat kínáljon partnerei részére.
A cég elnevezésében a "factotum" szó latinból származó jelentése is erre utal: "one who does the whole"
Fontos cél, hogy a cég magas színvonalú és megbízható szolgáltatást nyújtson és ezek mellett mindig rugalmas, közvetlen kapcsolatot tartson fenn ügyfeleivel, partnereivel, és minden, az ügyfélkapcsolati szakmában tevékenykedő szereplővel.
A legfontosabb mindenekelőtt a meglévő ügyfelek elégedettsége és tökéletes kiszolgálása, hiszen vállalkozást lehet létrehozni, de sikeresen működtetni és hosszú távon fenntartani csak akkor, ha minden egyes nap száz százalékot nyújt nekik.
Tóth Zoltán
Tulajdonos / Operatív igazgató
Multinacionális, illetve kis-és középvállalatoknál is szerzett tapasztalatokat különböző ügyfélkapcsolati vezetői pozíciókban a telekommunikáció és az internetszolgáltatás, minőségbiztosítás, valamint az online számlázás területein.
1998-tól az akkori MATÁV Rt. pécsi tudakozó központjában, 1 évvel később már szintén a MATÁV Rt. Internet Szolgáltatástámogató Központban (később MATÁVNet Kft.) ügyfélszolgálati előadóként, majd csoportvezetőként dolgozott. Ezt követően a MATÁVNet Kft. (később Axelero Zrt.) ügyfélkapcsolati igazgatóságán számlareklamációs előadóként, majd számlázási és behajtási szakértőként a többek között hang-, és internetszolgáltatásokat nyújtó Kiwwi Kommunikációs Kft-nél folytatta karrierjét.
2002-től az Interware Internet Szolgáltató Zrt-nél előbb a személyes, majd a telefonos ügyfélszolgálat, később a műszaki help desk és a back office terület ügyfélszolgálati csoportvezetője, majd SOHO üzletág vezetője, 2004-től az Interware Zrt. ügyfélkapcsolati igazgató-helyettese, majd 2005-től ügyfélkapcsolati igazgató.
Részt vett több cég - így többek között az SWI Kommunikációs Kft. és a Telekom Austria magyarországi leányvállalata, az eTel Magyarország Kft. - felvásárlási és integrációs folyamatainak kidolgozásában. Az integrációs folyamatok vezetőjeként 2008. végéig az eTel Magyarország Kft. ügyvezetője volt.
2008-ban - minőségügyi vezetőként- az Interware Zrt. ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszerének kialakításáért és annak bevezetéséért volt felelős.
2010-től -az Interware Zrt. felvásárlását követően- a GTS Central Europe magyarországi leányvállalata, a GTS Hungary Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója. 2016-tól a Magyar Telekom Nyrt. kis-, és középvállalati területének call center osztályvezetője.
2018-tól a Számlázz.hu ügyfélszolgálati vezetője, ezzel párhuzamosan 2013-tól a Factotum Invest Kft. társtulajdonosa és operatív igazgatója.
Tóth Andrea
Tulajdonos / Ügyvezető
A Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar földrajz szak környezethasználat szakirányán, a pécsi Pollack Mihály Műszaki Főiskola környezetmérnök, illetve a Budapesti Műszaki Egyetem közoktatás vezető szakán végzett.
Közel 20 éve dolgozik középiskolai tanárként Székesfehérváron, illetve Budapesten.
2013-2015. között az OFI felkérésére tankönvy-, és tananyag fejlesztésben vett részt.
Az Oktatási Hivatal megbízásából 2017-2020. között kiemelt Európai Uniós projektekben dolgozott több éven keresztül mentorként, amelynek keretében a projektbe bevont oktatási intémények szervezet-, illetve szervezeti kultúra fejlesztését támogatta.
Több középiskolai Szakképzési Centrum Európai Uniós projektjében tevékenykedett témavezetőként, mentorként és külső szakértőként 2018. és 2020. között..
Az ELTE megbízásából mentor tanárként koordinálja a jövő nemzedékének pedagóusait.