top of page

Bemutatkozás

A Factotum Invest Kft. jelenlegi formájában 2010-ben kezdte meg működését...

A cég tulajdonosai azzal az elhatározással alapították meg a vállalkozást, hogy az ügyfél-kapcsolatok minden területére, így egy ügyfélszolgálati terület stratégiai megtervezésétől kezdve a kialakításban, a működéshez szükséges folyamatok megszervezésében, a működés során elengedhetetlen monitoring tevékenységekben, valamint a felmerülő hatósági kapcsolatokhoz is teljeskörű és rugalmas megoldásokat kínáljon partnerei részére.

 

A cég elnevezésében a "factotum" szó latinból származó jelentése is erre utal: "one who does the whole"

 

Fontos cél, hogy a cég magas színvonalú és megbízható szolgáltatást nyújtson és ezek mellett mindig rugalmas, közvetlen kapcsolatot tartson fenn ügyfeleivel, partnereivel, és minden, az ügyfélkapcsolati szakmában tevékenykedő szereplővel.

A legfontosabb mindenekelőtt a meglévő ügyfelek elégedettsége és tökéletes kiszolgálása, hiszen vállalkozást lehet létrehozni, de sikeresen működtetni és hosszú távon fenntartani csak akkor, ha minden egyes nap száz százalékot nyújt nekik.

Tóth Zoltán
Tóth Zoltán
Tulajdonos / Operatív igazgató
  • Grey LinkedIn Icon

Multinacionális, illetve kis-és középvállalatoknál is szerzett tapasztalatokat különböző ügyfélkapcsolati vezetői pozíciókban a telekommunikáció és az internetszolgáltatás, minőségbiztosítás, valamint az online számlázás területein.

 

1998-tól az akkori MATÁV Rt. pécsi tudakozó központjában, 1 évvel később már szintén a MATÁV Rt. Internet Szolgáltatástámogató Központban (később MATÁVNet Kft.)   ügyfélszolgálati előadóként, majd csoportvezetőként dolgozott. Ezt követően a MATÁVNet Kft. (később Axelero Zrt.) ügyfélkapcsolati igazgatóságán számlareklamációs előadóként, majd számlázási és behajtási szakértőként a többek között hang-, és internetszolgáltatásokat nyújtó  Kiwwi Kommunikációs Kft-nél folytatta karrierjét.

 

2002-től az Interware Internet Szolgáltató Zrt-nél előbb a személyes, majd a telefonos ügyfélszolgálat, később a műszaki help desk és a back office terület ügyfélszolgálati csoportvezetője, majd SOHO üzletág vezetője, 2004-től az Interware Zrt. ügyfélkapcsolati igazgató-helyettese, majd 2005-től ügyfélkapcsolati igazgató.

Részt vett több cég - így többek között az SWI Kommunikációs Kft. és a Telekom Austria magyarországi leányvállalata, az eTel Magyarország Kft. - felvásárlási és integrációs folyamatainak kidolgozásában. Az integrációs folyamatok vezetőjeként 2008. végéig az eTel Magyarország Kft. ügyvezetője volt.

 

2008-ban - minőségügyi vezetőként- az Interware Zrt. ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszerének kialakításáért és annak bevezetéséért volt felelős.

 

2010-től -az Interware Zrt. felvásárlását követően- a GTS Central Europe magyarországi leányvállalata, a GTS Hungary Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója. 2016-tól a Magyar Telekom Nyrt. kis-, és középvállalati területének call center osztályvezetője.

2018-tól a Számlázz.hu ügyfélszolgálati vezetője, ezzel párhuzamosan 2013-tól a Factotum Invest Kft. társtulajdonosa és operatív igazgatója.

Tóth Andrea
Tóth Andrea
Tulajdonos / Ügyvezető
  • Grey LinkedIn Icon

A Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar földrajz szak környezethasználat szakirányán, a pécsi Pollack Mihály Műszaki Főiskola környezetmérnök, illetve a Budapesti Műszaki Egyetem közoktatás vezető  szakán végzett.

Közel 20 éve dolgozik középiskolai tanárként Székesfehérváron, illetve Budapesten.

2013-2015. között az OFI felkérésére tankönvy-, és tananyag fejlesztésben vett részt.

Az Oktatási Hivatal megbízásából 2017-2020. között kiemelt Európai Uniós projektekben dolgozott több éven keresztül mentorként, amelynek keretében a projektbe bevont oktatási intémények szervezet-, illetve szervezeti kultúra fejlesztését támogatta.

Több középiskolai Szakképzési Centrum Európai Uniós projektjében tevékenykedett témavezetőként, mentorként és külső szakértőként 2018. és 2020. között..

Az ELTE megbízásából mentor tanárként koordinálja a jövő nemzedékének pedagóusait.

bottom of page